ترشی بامیه سریع ترین راه کشتن موش های مزاحم در خانه

این سبزی منبع خوبی از ویتامین های A و C است که برای حفظ سلامت پوست، چشم ها و سیستم ایمنی ضروری است.

کالری و چربی کمی دارد و آن را به یک مکمل سالم برای هر رژیم غذایی تبدیل می کند.

همه آنچه باید درباره ترشی بامیه بدانید

شکل ترشی بامیه یک غذای محبوب جنوبی است که اغلب به عنوان پیش غذا یا پیش غذا سرو می شود.

همچنین می توان آن را به سالاد، ساندویچ و برگر اضافه کرد.

شکل ترشی آن منبع خوبی از فیبر و آنتی اکسیدان است و کالری و چربی کمی دارد.

این غذای مقوی از ترشی غلاف بامیه تازه در سرکه یا آب نمک درست می شود.

بلانچ شده، آبکش می شود و در شیشه یا ظرفی با سرکه یا آب نمک قرار می گیرد.

بامیه را می توان در طعم های مختلف از جمله سرکه، سیر، شوید و دانه فلفل ترشی کرد.

ترشی بامیه

می توانید ترشی را تا 3 هفته در یخچال نگهداری کنید.

فواید سلامتی
یکی از مهمترین فواید سلامتی بامیه ذخیره شده به شکل ترشی، محتوای فیبر بالای آن است.

فیبر برای سالم نگه داشتن سیستم گوارش شما ضروری است و می تواند به جلوگیری از یبوست کمک کند.

انواع ترشی همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از آسیب سلولی و محافظت از بدن ما در برابر بیماری ها ضروری است.

علاوه بر این، ترشی کم کالری و چربی است و آن را به گزینه ای سالم برای کسانی که مراقب وزن خود هستند تبدیل می کند.

چگونه از ترشی بامیه لذت ببریم؟

ترشی یک راه خوشمزه و آسان برای لذت بردن از این سبزی سالم است.

می توان آن را به عنوان میان وعده یا غذای جانبی میل کرد یا به عنوان یک ماده در دستور غذاها استفاده کرد.

در اینجا چند نکته برای لذت بردن از ترشی بامیه آورده شده است:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.